edocs toegang

Home Forums Algemeen edocs toegang

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 8 maanden, 1 week geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Ron Klinkien
    Bijdrager

Hebben andere eindgebruikers toegang to edocs.mitel.com?
    Als ik doorklik op documenten op edocs.mitel.com en inlog met Mitel Connect Online kom ik op een pagina waarin staat dat ik geen toegang heb.
    Ik meen dat in een verleden gehad te hebben..

Robert Overgoor
    Bijdrager

Hallo Ron,

Heb ik ook al eens naar gekeken en heb zelf ook geen toegang helaas.

Anoniem

Ik kan zelf via mitel connect automatisch doorloggen naar de eDocs van Mitel.

Eerst log ik in op connect.mitel.com, ik klik in het menu links op eDocs.
    Ik wordt dan automatisch doorgelogd naar edocs.mitel.com.

Het is wel zo dat ik zelf een mitel online account heb, weet je zeker dat jij er ook 1 hebt, of heeft een collega van jou dat account?

Via connect.mitel.com kun je er inderdaad bij.
    Wel mis ik het nieuwe download center dat sinds 15 februari in gebruik zou zijn…

Saskia
    Sleutelbeheerder

Op dit moment worden een aantal applicaties van Mitel (waaronder de MOL) ondergebracht in de nieuwe MiConnect omgeving.
    De discussie over de software-downloads wel of niet beschikbaar voor eindklanten is inderdaad al veel gevoerd – en alleen de leden van de Nederlandse gebruikersgroep hadden een speciaal profiel binnen MOL waardoor er toegang tot de software-downloads was.
    Met het sluiten van de MOL, is ook dit profiel niet meer beschikbaar. Er is nu 1 profiel voor eindklanten/leden van de gebruikersgroep binnen MiConnect, wat gelijk is voor iedereen.

Uiteraard heb ik de discussie weer geopend. Deze keer is het echter een discussie die niet alleen voor de Nederlandse eindgebruikers aangaat, maar alle eindgebruikers. Mitel wil 1 profiel voor deze groep en geen uitzonderingen per land of regio.
    Helaas heb ik tot nu toe nog geen definitieve antwoorden ontvangen. Ik blijf me hard maken voor toegang tot de SW voor de leden (iig voor NL), maar kan hier geen beloftes doen.

Anoniem

Ik heb vandaag weer eens gepoogd in te loggen in edocs en ontving de volgende melding:
    Notice

Your request could NOT be processed, your account requires further setup and cannot be used just yet.
    A notification has been sent and Mitel will resolve the error as soon as possible. You will be notified when the error has been resolved.

Ik ben benieuwd naar de voortgang…..

Anoniem

Security alert

Er is een mislukte aanmeldingspoging gedaan sinds uw laatste geslaagde aanmelding.

Last invalid login try: 16-aug-2018 8:21:04 CEST

Anoniem

Vandaag ontdekt dat ik (weer) toegang heb tot https://www.mitel.com/document-center

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Spring naar toolbar