Trick gezocht voor een probleem

Home Forums Tips & Tricks Trick gezocht voor een probleem

Tags: ,

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 2 jaren, 5 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #1667

    Tim van der Eem
    Bijdrager

    Hallo,

    Bij het missen van een stukje “elkaar helpt elkaar” zet ik het in op een truukje zoeken om iets op te lossen.

    Het volgende is er aan de hand:
    Op een locatie hebben wij het prachtige IP-dect van mitel draaien met de IPBS/2 en een 4-tal 5603 handsets.
    Het probleem wat nu optreed is iets wat ik nergens terug kan vinden in het systeem of in de MCD. Als er een oproep op handset x binnenkomt zou deze bij het niet opnemen of in gesprek door moeten schakelen naar handset y (1st alternative).
    Dat is dus ook wat netjes gebeurd, maaarrr als men het gesprek weigert (hang-up/call end knop), dan gaat de oproep niet door van x naar y. Bij het weigeren van de oproep gaat de oproep ineens door naar een 06 nummer welke niet eens bij organisatie bekend is.

    Nu is de trick die ik zoek: waar ergens staat gedefinieerd wat er gedaan moet worden bij het weigeren van de oproep?

    #1675

    Anoniem

    Wat zegt het call forwarding profile van dit nummer?

    Users and Devices -> Advanced Configuration -> Call Forwarding Profile

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Spring naar toolbar