Uitgaand met 5340 naar oa Ziggo lukt niet (met oplossing)

Home Forums MiVoice Business Uitgaand met 5340 naar oa Ziggo lukt niet (met oplossing)

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 2 jaren, 12 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #1643

    Anoniem

    Vandaag liep ik er tegenaan dat het uitbellen met een 5340 naar onder andere Ziggo aansluitingen ineens niet meer lukte.

    Met 5320 en 5312 toestellen gaf dit geen problemen.

    Het op “YES” zetten van de G.722.1 Filtered optie in Voice Network -> Codec settings heeft dit nu verholpen. Wel met de kanttekening dat als de gesprekskwaliteit tussen 5340 toestellen zou veranderen, dit bij KPN alsnog gemeld moet worden.

    Met dank aan het MiTel spreekuur 🙂

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Spring naar toolbar